Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Sveriges Mästerkock 2016

Tjenixen.
 
Det känns som det har gått en evighet sedan nu, men faktum är att det ju bara var en vecka sedan jag var på svensk TV och lagade mat inför hela svenska folket. Jag har inte nämnt här på Citroncest att jag var med i de första uttagningarna till Sveriges Mästerkock, men med tankte på att det här faktiskt är en matblogg så kanske det kan intressera någon. Jag slutade i topp 25, något som jag är otroligt stolt över. Och även om jag inte var superledsen när jag åkte ut, så har ett litet frö med revansch-lust börjat gro inom mig. Så vem vet, jag kanske ställer upp igen vad det lider. Nu vet jag ju vad det handlar om. Nåväl. Om ni vill läsa min tankar om den första uttagningen samt slutkvalet i Gävle, så får ni mer än gärna göra det på länkarna nedan. Hej svej!
 
Sveriges Mästerkock 2016: audition i Helsingborg
Sveriges Mästerkock 2016: dag 1 i Gävle
Sveriges Mästerkock 2016: dag 2 i Gävle
 
Man kan vara glad även om man säger knasiga saker till kändiskockar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0