Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Vattenmelonpizza med yoghurt och bär

Whaaaaaat! Jag har ju helt och hållet glömt lägga in det här receptet (eller det är väl egentligen mer en inspo-bild) på bloggen. Bilden blev otroligt poppis på Instagram - kul! Men jag lade ut den precis innan jag åkte iväg till Como och badade i lördags, så jag glömde helt enkelt bort att uppdatera även här. För mycket social media att hålla reda på helt enkelt.
 
Men. Kolla bara in den här pizzan. Eller ja, pizza och pizza. Något sötare. Något nyttigare. Men precis lika fantastiskt som dess namne. Vattenmelon är ju så gott, och toppad med yoghurt, nötter och bär blir den bara ännu bättre. Det här måste ni testa nästa gång ni vill ha en smarrig frulle - superlätt och snabblagat. Det är bara att toppa med era favoritingredienser, inga konstigheter. 
 
Alltså, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0