Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Min intervju med Fine Dining Lovers Italia

Jag är tillbaka i Milano efter en arbetsvecka i Ligurien. Det innebär också att jag är tillbaka i mitt kök, och återigen kan uppdatera er med recept. Men innan jag gör det så vill jag bara länka till en artikel om mig, som Fine Dining Lovers i Italien har gjort. Jag vet att det kanske bara är en bråkdel av er som läser, som faktiskt kan förstå den där artikeln (som är skriven på italienska) - men det finns ju alltid google translate för de som är superintresserade - i övrigt är det mest ett minne för mig som jag vill spara på bloggen. Jag pratade om hur det är i köket jag får vara kreativ, hur jag experimenterar i köket, när jag började laga mat, lite om min medverkan i Mästerkocken i Sverige, om mina favoritingredienser, italienska favoriträtter och favoritrestauranger i Milano. Superkul att de ville ha med mig, det gör mig faktiskt lite stolt att min matlagning är intressant för ett sådant stort food community som Fine Dining Lovers är.
 
Ni hittar intervjun genom att trycka på bilden här nedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0