Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Receptvideo: glutenfria chocolate chunk peanutbutter cookies

Här kommer en receptvideo, på vad som troligen är väldens enklaste och snabbaste glutenfria kakor. De blandas ihop på fem minuter, och bakas sedan i ugnen i tio minuter. Slå det om ni kan - nybakade kakor på en kvart! Dock måste du ha lite mer tålamod och låta dem svalna helt innan du äter dem - eftersom där inte är något mjöl i receptet så är de lite ömtåliga precis när de kommer ut från ugnen. Men har du bråttom, så släng in dem i frysen vettja!
 
Videon är ett samarbete med mina kompisar på Chef in Camicia, och på deras sida hittar ni alla mina receptvideo som jag har gjort för dem. Vill ni ha det svenska receptet, då klickar ni här. Och håll utkik på vad som komma skall - jag har nämligen förädlat dessa kakorna på bästa möjliga vis. Men det kommer i nästa inlägg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0