Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Receptvideo: Glutenfritt bananbröd med jordnötssmör och chocolate chips

Nu är det helg! Heja! Och helgen är ju en tid då de flesta 1) vill äta något gott, och 2) har tid att laga något gott. Så med det i åtanke ger jag er här ett förslag på vad ni skulle kunna sysselsätta er med i helgen: Baka Bananbröd! Receptet har jag redan gett er, så om ni vill baka världens godaste glutenfria bananbröd fullt med jordnötssmör och chocolate chips, så ska ni klicka här (eller på bilden nedan). Men innan ni gör det, kan ni klicka på videon för att se hur jag går till väga, steg för steg. Mer pedagogiskt kan det inte bli (förutom att texten i videon är på italienska då, men se det som en unik möjlighet att lära er några nya glosor).
 
Trevlig helg mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0