Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Fyra recept med sötpotatis

Fine Dining Lovers i Italien har idag publicerat en artikel med fyra av mina sötpotatisrecept översatta till italienska. Det är alltid kul att få en feature på en annan sida, framförallt när det handlar om ett så stort och välkänt nätverk som Fine Dining Lovers.
 
Nu inser jag, att det kanske inte är så många er, mina kära läsare, som kan göra mycket nytta av fyra recept på italienska, så därför har jag samlat samma recept i detta inlägg, så hittar ni snabbt fram till de svenska och engelska versionerna - klicka bara på länkarna under bilderna så kommer ni rätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0