Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

2 x nicecreambowls

Nicecream - ni vet hur man gör vid det här laget. Ta två frysta bananer och mixa dem till en glass och du har världens godaste frukost inom loppet av några minuter. Jag undrar om jag någonsin kommer att tröttna?! Här kommer två varianter som jag ätit de senaste veckorna. Den första är från början av mars när den siberiska kylan hade tagit sig hela vägen till Italien, och vill till och med hade snö på marken i Milano. Det sker inte ofta vill jag lova.
 
Nicecream smaksatt med ingefära, citronskal och lakritspulver. Toppad med mango, jordnötssmör och kokosflingor. // Nicecream flavored with ginger, lemon zest and liqurice powder. Topped with mango, peanutbutter and coconut flakes.
Nicecream smaksatt med vanilj och pumpad med chiafrön. Toppad med jordgubbar, krispigt bovete, pistagenötter och mandelsmör. // Nicecream flavored with vanilla and pumped with chia seeds. Topped with strawberries, crispy buckwheat, pistachios and almond butter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0