Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Glutenfritt, veganskt och supersmarrigt mellanmål!

Här kommer ett supersnabbt tips till er som söker efter ett lika snabbt mellanmål, som är gltenfritt, veganskt, mättande och fullt med energi för att ladda inför ett träningspass (exempelvis). De här äppelkakorna kan ni självfallet variera precis som ni vill, men ett tips är att använda ett nötsmör (jag använder jornötssmör för att jag älskar det helt enkelt) som bas, eller som klister. Då fastnar resten av toppingen lättare och du behöver inte kladda ner hela dig. 
 
Gör alltså så här: Skiva några skivor av ett äpple. Smeta på nötsmör. Toppa med det ni tycker är gott - i mitt fall blev det solroskärnor, jordnötter, kokosflakes, granatäppelkärnor och limecest. Ja, och några valnötter tror jag bestämt också att jag tryckte dit. Gott gottis. Nu ska jag iväg och fira en kompis som fått nytt jobb. Heja! Trevlig helg på er!
 
Alltså. Har ni sett något mer inbjudande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0