Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Årets Mat-Instagrammare 2018! Rösta på mig!

Vänner! Något helt fantastiskt har hänt!
 
Allt om Mat (min favorittidning sedan jag lärde mig att läsa mer eller mindre) har nominerat mig till att vinna priset för Årets Mat-Instagrammare 2018. Jag är helt otroligt glad över att uppmärksammas för något jag brinner för så mycket - och som jag spenderar så mycket tid och kärlek på. Bara att bli nominerad för mina medtävlande, är alla personer jag ser upp till när det kommer till mat-instavärlden. 
 
Men på tal om mina medtävlande. De är personer som har mycket större konton än jag, och massor av fler följare. Så om jag ska ha en chans att vinna det här, behöver jag alla röster jag kan tänkas att få.
 
Därför får ni mer än gärna gå in på denna länken, och rösta på mig (första bilden till vänster). Ni kan rösta varje dag - från alla olika enheter - fram till den 12 oktober. Snälla släng in en röst på mig, och sprid ordet till alla ni känner. Det skulle göra mig helt sjukt glas. På riktigt! 
 
Vill ni följa mig på Instagram, så hittar ni mig här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0