Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Sötpotatistoast > Avokadotoast

Att avokadotoasten älskas av de flesta, går inte att missa om man har ett instagramkonto. Jag ser nog i snitt 10 avokadotoasts i mitt flöde - varje dag. Och det är ju inte så konstigt, för det är ju så gott. Men. Jag har nu hittat utmanaren, som - om du frågar mig - vinner. Big time. Och så menar jag inte den som jag har gjort många gånger förr, där sötpotatisen får agera bröd, utan den där du tar en god skiva surdegsbröd, toppar den med sötpotatismos, ringlar över mandelsmör och strör över hampafrön. Det är den jag menar. Ni måste testa detta, lova mig det.
 
 
Toast with mashed sweet potatos, almond butter and hemp seeds. Try it! It's better than #avocadoontoast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0