Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Äppelringpannkakor

Det är långt ifrån alltid, som mina idéer lyckas, men när de gör det, så blir jag mer än glad. Här är ett exempel på detta. Kommer ni ihåg de veganska pannkakorna jag gjorde? De med äppelmos? Receptet på dem hittar ni här.
 
Nåvä, jag tog exakt samma recept, men uvecklade det lite, genom att doppa äppelringar i smeten och sedan steka som pannkaksmunkar i kokosolja. Det blev så gott! Äpplet hann bli precis lagom mjukt, i tid tills pannkakan var gyllene på båda sidor. Mums!
 
Lägg upp på en en tallrik, toppa med bär, torkad frukt och mandelsmör, och du har en riktigt bra frulle att se fram emot!
 
 
English: Use this recipe for my vegan and glutenfree apple sauce pancakes, but dip apple rings in the batter before frying. Epic result!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0