Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Jag har uppfunnit pannkakspastan!

Kommer ni ihåg de här rödbetspannkakorna som jag gjorde och serverade med rostade kikärtor, avokado och tahinisås? Well, jag hade några av dessa pannkakor kvar i kylen, och bestämde mig för att gå en helt annan väg en morgon. Jag bestämde mig nämligen för att skära dem i strimlor och vips, så hade jag uppfunnit pannkakspasta. Alltså. Det är okej om ni vill kalla mig ett geni. Varför har ingen gjort pannkakspasta förrut? Eller, om någon har gjort det, varför har det inte blivit en större trend? Det är ju kanske den bästa uppfinningen någonsin!
 
Servera med yoghurt, passionsfrukt, blåbär och nötter och du har värdens bästa tagliatelle att se fram emot till frukosten.
 
 
I decided to shred some of my beetroot pancakes like tagliatelle and serve them as breakfast pasta with yoghurt, passion fruit, blueberries and walnuts. Best idea ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0