Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Ny matvideo: Sushi på blomkålsris

Idag är det #köttfrimåndag! Härligt tycker jag, och egentligen inget konstigt efterso jag oftast har #köttfritisdag, #köttfrionsdag, #köttfritorsdag och... ja, ni fattar grejen. Jag älskar kött. Men jag äter det ytterst sällan. För grönsaker är också gott. Och nyttigt. Fullt med vitaminer som gör mig (och dig!) glad. Här kommer min senaste video för Chef in Camicia. Denna gången gjorde jag sushi på blomkålsris. Supergott. Och lätt att göra. Och så går det snabbt också. Ni ser hur jag gör i videon, men om ni vill ha exakt recept, så kan ni kolla in det här receptet. Eller så kan ni kolla in det här receptet där jag gör sushi på quinoa. Allt funkar... nästa allt i alla fall!

Titta en massa gånger nu, så vi når 50 000 views! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0