Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Julklappstips till foodies

Detta år kommer jag fira jul och nyår på en strand i Vietnam, bara det är julklapp nog, och jag önskar inget annat än möjligen ett gäng häftiga matupplevelser. Men om det finns någon där ute som har en vän som tycker det är lika kul med mat och matlagning som jag gör, så kommer här ett tips. Fine Dining Lovers har sammanställt en liten julklappslista till er som har en foodie i umgängeskretsen, men inte vet vad ni ska ge till honom eller henne i julklapp. Kika in på deras sida vettja, och få några tips som kanske minskar julklappsstressen. Ni hittar rätt om ni klickar på bilden nedan.
 
Själv skulle jag just nu bli superglad för en gjutjärnsgryta, en köksvåg och en ungstålig traktörpanna... men hey, var sak har sin tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0