Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Hej på er!

Vad kul att så många har hittat till Citroncest, välkomna hit! Jag som skriver heter Louise Laurenius och bor sedan drygt två år tillbaka i Milano. Jag tror att mitt intresse för mat var en stor anledning till att jag sökte mig just till Italien, även om jag sedan långt tillbaka har haft en förkärlek till detta land. Just nu jobbar jag med marknadsföring på EFs italienska huvudkontor, men jag utnyttjar varje ledig stund till att experimentera i köket, eller rannsaka alla mysiga italienska marknader på nya spännande råvaror.
 
Om ni vill hitta alla mina tidigare recept kan ni söka under rubriken Receptbank i menyn här ovan. Där hittar ni allt möjligt gott, från nyttiga pannkakor, till hemmgjorda gnocchi och smarriga kakor. Jag lagar det mesta, men försöker alltid komma på alternativa tillvägagångssätt till de mer traditionella recepten. Det innebär att jag lagar mycket glutenfritt och laktosfritt - även om jag för den delen inte själv är intolerant. Men att experimentera i köket är kul!
 
Välkomna hit! Har ni några frågor är det bara att höra av er i kommentarsfältet!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Louise Laurenius

2014-10-22 @ 18:15:42
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0