Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Följ Citroncests nya Instagramkonto!

Vänner! Jag behöver er hjälp! Som jag tidigare har berättat så kommer jag inte åt mitt gamla Citroncestkonto på Instagram. Jag har försökt på alla tänkbara och otänkbara sätt att komma åt kontot, men till slut har jag fått inse att det inte går. Så därför har jag spenderat dagar (!) med att sätta upp en nytt konto, med mina gamla bilder och recept, och det är alltså där jag i fortsättningen kommer att Instagramma. Dock har jag ju tappat nästan alla av mina närmre 800 följare - som jag verkligen kände att jag hade en relation till (i den mån man nu kan ha en relation med personer på Instagram) - och därför ber jag er nu att hjälpa mig att sprida ordet om mitt nya konto. Namnet är inte svårt, det är precis samma som bloggen, det vill säga @citroncest.blogg.se
 
Klicka på bilden för att komma rätt, och glöm inte att själv klicka på följ! Det betyder allt för mig! <3 GRAZIE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0