Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Italiensk sallad för att stilla Italien-längtan

Jag älskar att vara hemma i Sverige, men jag ska ärligt erkänna att jag saknar Milano och Italien lite mer för varje dag som går. Dock väntar jag på något väldigt spännande på hemmaplan, jag ska nämligen bli faster för andra gången vilken dag som helst, så än så länge stannar jag kvar i Skåne.
 
Under tiden får jag nöja mig med att äta de italienska färgerna och still min hunger (både bokstavligen och teoretiskt) med smakfull mat. Inte helt fel det heller. Den här bilden är i och för sig tagen hemma i lägenheten i Milano, men jag äter liknande sallader var och varannan dag hemma-hemma i Skåne. Spenat - mozzarella - solmogna tomater - prusciutto crudo - solrosfrön. Vad är er favvo-sallad?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0