Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

God jul!

God jul mina vänner! Hoppas ni får en superhärlig dag med nära och kära. Jag sitter hemma i mitt flickrum i Skåne och njuter av solen som skiner in genom fönstret. Ingen vit jul här inte, men likväl vackert. Om ett tag ska jag laga grönkålspaj och rödbetssallad, sedan väntar Kalle Anka, mys, julbord och klappar. Ni vet grejen. 
 
Bjuder på ytterligare en julig smoothieskål i julens tecken. Nicecream kryddad med saffran och en julgran av kiwi. Mycket juligare än så går det ju inte att bli (även om denna frukosten faktiskt gjordes för några dagar sedan i Milano - vilket ni kan se från mosaiken på golvet. Världens bästa fotobakgrund, jag kommer aldrig kunna att flytta från den lägenheten).
 
God jul. Buon Natale.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0