Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Sallad med rivet äpple, linser och sardiner

En sallad behöver inte innehålla salladsblad för att kallas sallad. Eller? Det tycker i alla fall inte jag. Denna gång bestod min bas av rivet äpple och linser, riktigt smarrigt, och mättande. Jag toppade det med sardiner, soltorkade tomater och ett perfekt löskokt ägg. Och basiilka, citroncest och pumpakärnor. Det är när jag behöver rensa ut kylen som dessa kombinationer uppstår, men det är bra, för då uppstår också nya smakkombinationer som man kanske inte hade matchat annars.
 
Vad är er favorit-ingrediens i en sallad? Ge mig tips och idéer på nya kombos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0