Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Another day, another nicecream breakfast...

Idag åt jag frukost i sängen. Något jag nästan aldrig gör, men idag tyckte jag det var mysigt att öppna upp mina franska fönster i sovrummet, släppa in solljuset och krypa tillbaka ner under täcket med min stora skål med bananglass i knäet och Nyhetsmorgon på datorn framför mig. Det krävs inte mycket för att lyxa till en lördagsmorgon...
 
Bananglass, eller nicecream, vet ni redan hur man gör - jag vet inte hur många gånger jag kan lägga in samma recept på denna blogg utan att ni tröttnar. Ni kanske redan har tröttnat förresten? Well, ledsen, men när min favvo-frukost ser ut så här, så kommer den att upprepas. Denna gång smaksatte jag halva glassen med jordnötssmör, och den andra halvan med raw kakaopulver. Mums. Jordnötter och choklad, episk kombo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0