Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

En present till alla er som älskar italiensk mat!

En del av er vet, andra har ingen aning, om att jag arbetar på resebyrån In-Italia. In-Italia har fokus på Italien (om det inte var tillräckligt solklart), och vi hyr ut hotell, lägenheter, semesterbostäder, B&B och villor i hela stövellandet.
 
Jag arbetar med marknadsföring, och en stor del av mitt jobb går ut på att sköta In-Italias blogg, där jag och mina kollegor skriver en massa kul artiklar om Italiens kultur, natur, städer, människor, traditioner - och inte minst, mat!
 
Ni som läser Citroncest, vet ju att matlagning ligger mig varmt om hjärtat, och därför lägger jag in en hel del italienska recept på In-Italias blogg. Om ni vill ta del av mina och mina kollegors recept, få tips om landets bästa restauranger, läsa mer om mattraditioner eller få en inblick i den italienska kaffekulturen - ja, då tycker jag ni ska klicka på länken nedan, så kommer ni direkt in till vår kategori "Mat & Vin" - en ren skattkammare för er som älskar italiensk mat!
 
In-Italia blogg - mat, vin, recept, restaurangtips för Italien-älskare!
 
Buon Appetito!
 
Alla bilder tillhör In-Italia och får inte användas utan deras tillåtelse. 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Mums! Älskar Italienskt! Tack för tipset :)

2017-05-18 @ 15:35:11
URL: http://oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0