Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Fruktsallad med chiapudding, kokoschips och saltrostade nötter

Fruktsallad. Smaka på det ordet. Känns det inte väldigt mycket barnkalas à la 90-talet? Det känns i alla fall som att det var ungefär då jag senast åt en fruktsallad - vilket jag inte förstår efter som jag älskar frukt. Och sallad. Så det är ju mer eller mindre en ideal kombo.
 
Morgonens frukost bestod av en fruktsallad med äpple, jordgubbar, aprikos, granatäpple och färsk mynta. Väldigt smarrigt. Till det gjorde jag saltrostade nötter och serverade allt med chiapudding, mandelsmör och kokoschips. Det här kommer upprepas, det kan jag lova!
 
Fruit salad with apples, strawberries, apricots, pomegranate seeds and fresh mint. Served with chia pudding, salt roasted nuts, almond butter and coconut flakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0