Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Jag är en sann frukostälskare!

Det finns något jag aldrig tummar på, oavsett var i världen jag befinner mig: frukost. Det finns inget som kan få mig att undvika att äta på morgonen, och det spelar ingen roll om jag är hungrig eller inte - jag älskar helt enkelt stunden på morgonen där jag fyller på med energi och tar det lugnt innan dagen startar på riktigt. Så nu när jag är i Köpenhamn i en vecka, gör jag naturligtvis inget undantag från reglen. I denna stad finns det en mängd olika platser att äta morgenmad på - en av mina favoriter är Grød i Torvehallerne - men eftersom jag nu är här i en hel vecka känns det sjukt oekonomiskt att äta frukost där varje dag... 
 
Så jag har helt enkelt preppat chiapudding, och innan jag åkte ifrån Skåne gjorde jag jordnötssmör som fick följa med över bron. Lite färsk frukt och färska bär, lite nötter och annat gött, och frukosten är en ren njutning.
 
Yes, jag lovar att det gömmer sig chiapudding där under någonstans...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0