Mera!

Om Citroncest Följ mitt liv i Milano Instagram Kontakt

Rösta på Citroncest.blogg.se i Bloggpriset 2017

Ny vecka, nya tag! Jag börjar inte denna vecka med ett recept som i vanlig ordning, utan med en vädjan om att rösta på mig i min bloggportals stora bloggpristävling. Utav tusentals nominerade bloggar har Citroncest, min blogg och tillika kärleksbarn, valts ut till en av sju finalister i kategorin "Årets mat- och bakbloggare". Det är ju helt fantastiskt!
 
Jag skulle bli så glad om du vill hjälpa mig att få en röst. Jag är nominerad bland större bloggar som jag både läser och ser upp till, så om jag ska ha någon chans över huvudtaget, så måste du hjälpa mig. Jag kommer vara oändligt tacksam, och fortsätta att inspirera med fler recept - det lovar jag.
 
Klicka på länken nedan för att komma till omröstningen. Pusshej!
 
Rösta på Citroncest.blogg.se i Bloggpriset 2017
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0